Alhamdulillah

Thursday 9 January 2014

PB502 Insurance Principle

Dear Students,

Thanks on your feedback, dalam banyak-banyak feedback yangs saya terima, ada 4 soalan yang diajukan mengenai apa yang tidak difahami ketika perbincangan dalam kelas berlangsung, Selebihnya menjurus kearah menzahirkan rasa senang hati dan suka dengan aktiviti yang dijalankan dalam kelas. Saya bebesar hati dengan komen dan juga pujian diberikan. InsyaAllah pada masa-masa akan datang, akan saya cuba memenuhi sessi pembelajaran dan pengajaran dengan aktiviti seperti yang kita jalan kan tadi.

Disini Saya kongsikan Komen/Ticket yang berbentuk soalan sebentar tadi
10. Encik, Saya kurang faham topic “When must Insurable interest exist” ?
11. Saya tidak faham tentang / Maksud Tort. Saya juga kurang faham dengan sub-topic “subrogation arising out of statute”
13. Sepanjang pembelajaran ini tadi, saya tidak begitu faham tentang “When Must Insurable Interest exist” di antara general insurance contract dan life insurance contract.
14. Kurang  Faham tentang topic “Who has Insurable Interest”.

Kenapa numbering nya 10, 11, 13, dan 14 ?? Sebenarnya saya sudah rekodkan komen anda. heehehe... InsyaAllah kelas akan datang akan saya terangkan kembali on question yang anda tanyakan. Tapi sebelum itu, saya harap sesiapa yang bertanyakan soalan di atas, minta untuk belajar terlebih dahulu dan cuba fikirkan apa yang sebenarnya berlaku. Then later kita akan berbincang lebih lanjut lagi dalam kelas nanti InsyaALLAH. 

Saya bersyukur jika ilmu yang sekelumit ada d dada ini, dikongsikan bersama untuk disebarluaskan dan dimanfaatkan demi Agama, Bangsa dan Negara.


Thanks and Regards, 
-MAB- 

No comments:

Post a Comment

Teks Opening Moderator Online Webinar "Social Enterpreneurship"

  Bismillahirrahman  Arrahim,  Yang Berusaha,  Ketua Unit Keusahawanan Politeknik Muadzam Shah,  Ketua Jabatan Perdagangan,  Puan Junaida bi...