Alhamdulillah

Wednesday 2 April 2014

Nak Dengar Cerita Tak ???

Nak dengar X cite ni..
SiDia : Boleh kita kawan?
Saya : Boleh xdehal tp nk warning siap2, sy kawan lebih kepada org yg nak cari peluang buat business
SiDia : Awak ni business ape?
Saya : Semua business di luar tu business saya.
SiDia : Hah? Kalau semua business awak...siapa pelanggan awak?
Saya : Semua yang ada MyKad...
SiDia : Hah???????
Siapa yg cari peluang tambah income dgn berniaga. Boleh pm saya, boleh add saya.
Semua tahukn berniaga ni pintu rezeki.

FB: Amien Mamat 
WC: amienmamat 

No comments:

Post a Comment

Teks Opening Moderator Online Webinar "Social Enterpreneurship"

  Bismillahirrahman  Arrahim,  Yang Berusaha,  Ketua Unit Keusahawanan Politeknik Muadzam Shah,  Ketua Jabatan Perdagangan,  Puan Junaida bi...