Alhamdulillah

Friday 22 April 2016

Solat subuh.....

☺☺☺😎

Aku berhenti solat Subuh di sebuah surau kampung tepi jln, 
Surau papan bertiang. Aku saf paling belakang sekali tiga org., aku kanan skali. Masa tu pak imam rukuk. Terdengar bunyi motor honda cup baru sampai, kemudian terdengar seseorang tergesa gesa berjalan, terus berdiri sebelah aku, angkat takbir dan terus rukuk ikut imam. Masa imam sujud semua ikut. Tiba2 aku dengar KUK bunyi benda terhantuk kuat sebelah aku...Ya Allah, kata makmum baru sampai tadi. Dia bangun buat sesuatu dan angkat takbir semula terus ikut imam hingga selesai solat. Dia sambung rakaat yg tertinggal. Setelah selesai aku tanya apa dia yg bunyi terantuk tadi? Dia senyum dan berkata lupa nak buka helmet. 😁😁😁 Keras perut aku tahan ketawa.😄😄😄

No comments:

Post a Comment

Teks Opening Moderator Online Webinar "Social Enterpreneurship"

  Bismillahirrahman  Arrahim,  Yang Berusaha,  Ketua Unit Keusahawanan Politeknik Muadzam Shah,  Ketua Jabatan Perdagangan,  Puan Junaida bi...